Isten hozta nálunk!
Önkormányzat
- Fejér Megyei Önkormányzat
- Duna-mente - Fejér megye különleges gazdasági övezet
- Nemzetiségi Önkormányzatok
- Velencei-tó és Térsége, Váli-völgy, Vértes Térségi Fejlesztési Tanács
- Albensis Fejér Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
- Fejér Megyei Értéktár
- Fejér Megyei Foglalkoztatási Partnerség 2021-2027
- Fejér Megyei Foglalkoztatási Paktum
- Választás
- Kapcsolat
- Közérdekű adatok
- Fejér Megyei Klímastratégia és Éghajlatváltozási Platform
- Fejér megyei felzárkóztatás- politikai együttműködés fejlesztése
- kitüntető cím és díjak
- A 2021-2027 tervezési időszak stratégiai szintű előkészítése Fejér megyében
- A 2021-2027 időszak projektszintű előkészítése Fejér megyében
- Kincsestáj kerékpárút
- Fejér megyei identitás elősegítése térségi szemléletben
- Fejér megye és Tusnádfürdő testvérkapcsolata
- Mór-Bodajk kerékpárút
- E-önkormányzat
Foglalkoztatás
KÖZADATKERESŐ
Közhírré tétetik
Ablakot nyitottak!
2011.01.13.
2011. január 3-án az ország 29 pontján nyíltak meg a kormányhivatalok integrált ügyfélszolgálati irodái, a Kormányablakok.
Fejér megyében két helyen, Székesfehérváron és Dunaújvárosban működik Kormányablak. Előbbiben tett látogatást Vetési Iván miniszteri biztos, Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala elnöke.
- Végigjárom az ország valamennyi hasonló egységét. Egyrészt ellenőrzöm, hogy az indulás rendben ment-e, az infrastruktúrában nincsenek-e hiányosságok, másrészt beszélgetek a kollégákkal, akiknek ma már többnapos tapasztalatuk van – beszélt látogatás céljáról Vetési Iván.
Hozzátette, ma Magyarországon a közigazgatás teljes körű átalakítása zajlik. A Kormányablak az egyablakos ügyintézési rendszer kialakításának első fázisa, az egyablakos ügyintézés „csírája”. Kiemelt feladata az államigazgatási ügyekben történő teljes körű tájékoztatás nyújtása az ügyfelek részére. Közel 9000 műveletet végeznek a közigazgatásban működő mintegy 3000 folyamat során. Ezeket nem lehetett egyszerre integrálni egyetlen ablakba, de 2013-ig ez be fog következni. Ezzel párhuzamosan a létszám is fokozatosan emelkedni fog az ügyintézőknél.
Simon Katalin osztályvezető elmondta, ebben a nyolc napban is sokan keresték fel Piac téri irodájukat, ahol összesen kilencen dolgoznak 8 és 20 óra között. Minden hozzájuk fordulónak tudtak segíteni. Egyelőre nincsenek kígyózó sorok, és a leggyakoribb ügyek a családtámogatási kérelmek és az elektronikus ügyfélkapu esetében adódtak.