Isten hozta nálunk!
Önkormányzat
- Fejér Megyei Önkormányzat
- Duna-mente - Fejér megye különleges gazdasági övezet
- Nemzetiségi Önkormányzatok
- Velencei-tó és Térsége, Váli-völgy, Vértes Térségi Fejlesztési Tanács
- Albensis Fejér Megyei Területfejlesztési Nonprofit Kft.
- Fejér Megyei Értéktár
- Fejér Megyei Foglalkoztatási Partnerség 2021-2027
- Fejér Megyei Foglalkoztatási Paktum
- Választás
- Kapcsolat
- Közérdekű adatok
- Fejér Megyei Klímastratégia és Éghajlatváltozási Platform
- Fejér megyei felzárkóztatás- politikai együttműködés fejlesztése
- kitüntető cím és díjak
- A 2021-2027 tervezési időszak stratégiai szintű előkészítése Fejér megyében
- A 2021-2027 időszak projektszintű előkészítése Fejér megyében
- Kincsestáj kerékpárút
- Fejér megyei identitás elősegítése térségi szemléletben
- Fejér megye és Tusnádfürdő testvérkapcsolata
- Mór-Bodajk kerékpárút
- E-önkormányzat
Foglalkoztatás
KÖZADATKERESŐ
Közhírré tétetik
Népszerűek a kormányablakok
2011.02.11.
Az első hónapban 667 ügyfél jelent meg személyesen a székesfehérvári kormányablakban, Dunaújvárosban pedig 494 ember.
Fejér megyében két helyszínen, Székesfehérváron és Dunaújvárosban nyílt meg a kormányablak, azaz integrált ügyfélszolgálati iroda január 3-án. Székesfehérváron 9, Dunaújvárosban pedig 5 ügyfélszolgálati munkatárs dolgozik, kétműszakos beosztásban. Ügyfélbarát nyitva tartással – reggel 8 órától este 8 óráig – intézik az állampolgárok ügyeit. Az ügyfelek tájékoztatást kapnak arról, hogy a ügyeiket mikor, hogyan és melyik hatóságnál intézhető, illetve felvilágosítást kapnak azzal kapcsolatban, hogy az adott ügyben milyen kérelmet, formanyomtatványt szükséges beadni. Az ügyfélszolgálat munkatársai segítenek továbbá a szükséges formanyomtatványok kitöltésében, és a csatolandó dokumentumok ellenőrzésében is. Az integrált ügyfélszolgálatokon egyelőre személyes megjelenéssel lehet ügyet intézni, felvilágosítást, tájékoztatást kérni.
Az elmúlt egy hónap tapasztalatai alapján az ügyfelek szívesen fordulnak az ügyfélszolgálathoz közigazgatási és egyéb ügyük elintézése érdekében. Az ügyfélszolgálatokon a nem konkrétan a feladatkörünkbe tartozó ügykörökben is próbálnak tájékoztatást, segítséget nyújtani, gyakran maguk is telefonos segítséget kérnek a hatáskörrel rendelkező hatóságoktól, szervektől. Az ügyfélszolgálati szakemberek mindennap találkoznak új problémákkal, ügyfajtákkal, így ők maguk is állandóan gyarapítják tudásukat, az egyedi esetek révén.
- A leggyakrabban előforduló ügyfajták az ügyfélkapu létesítése, családtámogatási ellátások - családi pótlék, gyermekgondozási segély, anyasági támogatás - folyósítása iránti eljárás megindítása, valamint az ezen ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás, információ kérése volt. Sok egyéni vállalkozó érdeklődött az ügyfélszolgálati irodákban a vállalkozása módosításával, szüneteltetésével, megszüntetésével kapcsolatos eljárásról – összegezte a tapasztalatokat dr. Simon Katalin, a Fejér Megyei Kormányhivatal Kormányablak ügyfélszolgálati osztályvezetője.
A fentieken kívül számos, változatos kérdéssel, problémával keresték fel az ügyfélszolgálat munkatársait az állampolgárok, például nyugdíjjal, egészségbiztosítási ellátásokkal, gázár-támogatással, az Új Széchenyi Tervvel, munkaügyi ügyintézéssel, bírósági, rendőrségi, állampolgársági, birtokvédelmi, valamint földhivatali ügyekkel kapcsolatban.