VI.3) További információk (adott esetben)
VI. 3.1) A hiánypótlás lehetősége vagy annak kizárása Ajánlatkérő a Kbt. 83.§-a alapján, egy alkalommal biztosit hiánypótlási lehetőséget. Hiánypótlási határidő: 2006.09.27. 10.00 óra.
A hiánypótlás biztosítása esetén a hiánypótlás köre
Ajánlatkérő teljes körben biztosítja a hiánypótlási lehetőséget.
VI.3.2.) Nyílt eljárás esetén az eredményhirdetés időpontja
2006.09.29. 10.00 óra
VI.3.3.) Nyílt eljárás esetén a szerződéskötés tervezett időpontja
2006.10.09.
VI.3.4.) Két szakaszból álló eljárások esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Dátum: (év/hó/nap) Időpont:
Helyszín:
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek
VI.3.5.) Két szakaszból álló eljárások esetén a részvételi szakasz eredményhirdetési időpontja
VI.3.6.) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
VI.3.7.1.) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
igen [x] nem [ ]
VI.3.7.2.) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk
A dokumentáció letölthető egy regisztrációs adatlap kitöltését követően a www.conedis.hu címről.
VI.3.8.1.) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
Az adható pontszám valamennyi részszempont esetén: 0-10.
VI.3.8.2.) A módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja aVI.3.8.1) szerinti ponthatárok közötti pontszámot
A részszempontokon belül az értékelési pontszám egyenes arányosítással (százalékos eltérés vizsgálatával) kerül kiszámításra. A legjobb ajánlat a maximális pontszámot kapja. A következő ajánlatok pontszámai a legjobb ajánlathoz történő egyenes arányosítással kerülnek kiszámításra, az alábbi képletek alapján: 1-8; és 11-12. részszempont esetén: Pv = Pmax * Av / Alj, 9-10. részszempont esetén: Pv= -Pmax * (Av / Alj) + 2 Pmax Ahol: Pv = vizsgált elem értékelési pontszáma Pmax = részszempontra adható maximális pontszám Av = vizsgált tartalmi elemre adott ajánlat Alj = vizsgált tartalmi elemre adott legjobb ajánlat A részszempontok részletes tartalmi követelményeit a dokumentáció tartalmazza.
VI.3.9.) A III.2.2.) és a III.2.3.) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen [x] nem [ ]
VI.3.10.) Meg kell jelölni az ajánlatban
a) az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat? igen [x] nem [ ]
b) a közbeszerzésnek azt a részét, amellyel összefüggésben az ajánlattevő harmadik személlyel szerződést fog kötni, e szervezet (személy) meghatározása nélkül? igen [x] nem [ ]
VI.3.11.) Egyéb információk:
1.) Az ajánlati felhívásban és a dokumentációban leírtaknak nem megfelelő ajánlat érvénytelen. Amennyiben a felhívás és dokumentáció között eltérés van, úgy a felhívásban foglaltak az irányadóak. 2.) Az ajánlatokat 4 példányban (1 eredeti és 3 másolati), bontatlan, zárt kötésben kell benyújtani úgy, hogy az ajánlatok oldalait roncsolásmentesen ne lehessen eltávolítani, illetve abból oldalt kicserélni, ill. zárt, cégjelzés nélküli csomagolásba, a közbeszerzési eljárás tárgyát címként feltüntetve, valamint a „tilos az ajánlattételi határidő lejárta előtt felbontani” szöveggel ellátva kell benyújtani. Postai feladás esetén dupla csomagolást ír elő ajánlatkérő; a belső csomagoláson csak a fenti szövegek szerepelhetnek, a külső csomagolás tartalmazhatja a címet és az egyéb postai jelzéseket. A postázási késedelem miatti kockázatot Ajánlattevő viseli. 3.) Az ajánlatokat tartalomjegyzékkel és folyamatos oldalszámozással kell ellátni. Minden oldalt az aláírási címpéldányon szereplő jogosultnak kell szignálnia. 4.) Ajánlatevő(k)nek az ajánlatban nyilatkozniuk kell az ajánlati felhívás feltételeinek és a dokumentációban szereplő szerződéses feltételek elfogadásáról, különösen a meghiúsulási kötbér vállalásáról. 5.) Érvénytelen az ajánlat, ha Ajánlattevő az ajánlatban nem nyilatkozik a Kbt. 71.§ (1) bekezdés a.)-b.) pontjaiban foglaltakról. 6.) Érvénytelen az ajánlat, ha Ajánlattevő nem nyilatkozik a Kbt. 71.§ (3) bekezdése alapján arról, hogy nem vesz igénybe a kizáró okok hatálya alá tartozó alvállalkozót. 7.) Az ajánlathoz csatolni kell az Ajánlattevő – közös ajánlattétel esetén valamennyi ajánlattevő -, ill. a 10 %-ot meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó aláírási címpéldányát. 8.) Ajánlatkérő a Kbt. 56.§-a alapján biztosítja a kiegészítő tájékoztatás lehetőségét, valamint 2006.09.01-jén 10.00 órakor konzultációt tart. A konzultáció helyszíne: 8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 3. 9) Külföldi Ajánlattevő, vagy 10% feletti mértékben bevonni kívánt Alvállakozó esetén az ajánlat részét képező valamennyi dokumentumot magyar nyelven kell benyújtani. A Kbt. 63.§, 66.§. és 67.§ szerinti hatósági igazolásokat, nyilatkozatokat, banki igazolásokat, aláírási címpéldányt, cégkivonatot, a 24/1986 (VI.26.) MT rendelet szerinti hitelesített magyar fordításban kell benyújtani. 10.) Az ajánlathoz csatolni kell az Ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóinak nyilatkozatát arról, hogy melyek a számlavezető pénzintézetei, valamint nyilatkozni köteles(ek) arról, hogy a pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolásánál benyújtott igazolásokon túl, további pénzintézetnél nincs vezetett bankszámlája, továbbá arról, hogy valamennyi számlavezető pénzintézete igazolását becsatolta. 11.) Ajánlatkérő 2006.december hó 31-ével nyertes Ajánlattevő részére a fennálló és a szokásos üzletmenethez tartozó kötelezettségek – ide értve a jelenlegi dolgozói létszám teljes átvételét is - átvállalását írja elő, melynek ellentételezéseként Ajánlatkérő az OEP-pel szemben akkor fennálló követelését engedményezi. Ajánlatkérő kötelezettséget vállal arra, hogy az amennyiben az átvállalandó kötelezettség állomány alacsonyabb mint az engedményezett OEP-pel szemben fennálló követelés állomány, úgy a különbséget nyertes Ajánlattevő számára biztosítja. A kötelezettség átvállalás elfogadásáról szóló nyilatkozat az érvényes ajánlattétel feltétel. 12.) Ajánlatkérő az eljárás nyertese számára 2006. december hó 31-i fordulónappal a meglévő készlet-állományát térítésmentesen rendelkezésre bocsátja. 13.) Ajánlatkérő ajánlati dokumentációt állított össze, melynek kiváltása az eljárásban való részvétel feltétele. A dokumentáció másra nem ruházható át. 14.) Közös ajánlattétel esetén az ajánlathoz csatolni kell a közös ajánlattevők egyetemleges felelősségvállalásáról szóló nyilatkozatot, valamint a feladat elvégzésére vonatkozó, a tagok közötti munkamegosztást és részesedésük %-os arányait és a képviseletre feljogosított cég megnevezését is tartalmazó, egymás közötti megállapodásnak 1 eredeti vagy közjegyző által hitelesített másolatát, valamint a közös gazdasági társaság megalapítására vonatkozó visszavonhatatlan kötelezettség-vállalási nyilatkozatot. 15.) Önálló formában történő ajánlattétel esetén Ajánlattevő gazdasági társaságának nyilatkoznia kell, hogy a feladat-ellátási időszak kezdetétől a könyvvitelében önálló és elkülönült elszámolást vezet. A feladat-ellátás kapcsán Ajánlattevő köteles egy elkülönített bankszámlát nyitni, és valamennyi, a feladat-ellátásával kapcsolatos pénzforgalmat ezen a bankszámlán keresztül lebonyolítani. A bankszámlanyitásról, ill. a futamidő alatt ebben bekövetkezett változásokról Ajánlattevőnek haladéktalanul, írásban értesítenie kell Ajánlatkérőt. Ezen kötelezettség elfogadásáról szóló nyilatkozat csatolása az érvényes ajánlattétel feltétele. 16.) Ajánlattevőnek a dokumentációban meghatározott tartalmi előírást követő formában feladat-ellátási tervet, valamint fejlesztési-beruházási tervet köteles csatolni. 17.) Amennyiben Ajánlattevő jelen szerződésből fakadó kötelezettségeit fizetésképtelenné válása miatt, vagy más okból nem teljesíti és ezáltal az egészségügyi szakellátási feladatok biztosítása veszélybe kerül, Ajánlatkérő jogosult az egészségügyi ellátási szerződés azonnali hatállyal történő felmondására, a leltár szerint átadott és még nem selejtezett, illetőleg a szerződés alapján beszerzett eszközök, az átadott ingatlanok, és a szerződés keretében az ingatlanokon végzett beruházások birtokba vételére. Mindenre tekintettel Ajánlattevő köteles az általa a feladat ellátása érdekében igénybe vett alvállalkozókkal, ill. munkavállalókkal kötendő megállapodásokban szerződési feltételként kikötni, hogy amennyiben a fentiekben írt körülmény bekövetkezik, őket Ajánlatkérő irányába azonnali szerződéskötési és feladat ellátási kötelezettség terheli. A fenti körülmény bejelentésének időpontjában harmadik személlyel szemben fennálló üzemeltetési, működtetési, valamint egyéb szerződésből fakadó fizetési kötelezettség teljesítése Ajánlattevőt terheli. Jelen pontban írt kötelezettség elfogadásáról, ill. tudomásulvételéről szóló nyilatkozat csatolása az érvényes ajánlattétel feltétele. 18.) Ajánlatkérő a teljesítés helyével kapcsolatosan az alábbi tájékoztatást adja: A teljesítés helye: • Székesfehérvár, Seregélyesi út 3. (központi telephely) • Székesfehérvár, Seregélyesi út 2. • Székesfehérvár, Távirda u. 4. (szakambulancia) • Székesfehérvár, Kégl Gy. u. 3. • Székesfehérvár, Szekfű Gyula u. 7. (Bőr- és nemibeteg gondozó, tüdőgondozó) • Székesfehérvár, Hunyadi u. 2. • Csákvár, Kastélypark 1. (Csákvári Gyógyintézet) • Csákvár, Dózsa György u. 20. • Enying, Szabadság tér 16. (Enyingi Szakambulancia) • Aba - Bodakajtor (Bodakajtori Gyógyintézet) • Sárbogárd, Ady Endre u. 79. (Egészségház) Ajánlatkérő a fentiekben megjelölt ingatlanok vonatkozásában az alábbiaknál előírja, hogy nyertesként szerződő Ajánlattevőnek a nevezett ingatlanokban folyó ellátásokat a központi telephelyen kell megoldania, és az épületeket legkésőbb 2008.12.31.-ig kiürítve Ajánlatkérő részére vissza kell adnia: • Székesfehérvár, Távirda u. 4. (szakambulancia) • Székesfehérvár, Kégl Gy. u. 3. • Székesfehérvár, Szekfű Gyula u. 7. (Bőr- és nemibeteg gondozó, tüdőgondozó) Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a vidéki ingatlanok közül az Enying, Szabadság tér 16.sz. alatti, valamint a Sárbogárd, Ady Endre u. 79. sz. alatti ingatlanok az érintett önkormányzatok tulajdonában állnak, míg a Csákvár, Kastélypark 1. sz. alatti ingatlan jelenlegi tulajdonosa a Magyar Állam. Ajánlatkérő kötelezettséget vállal, hogy az ingatlan használatához az ingatlan tulajdonosok hozzájárulását legkésőbb 2006. december hó 31. napjáig beszerzi és nyertesként szerződő Ajánlattevő részére átadja. 19.) Jelen felhívás II.1.5.) pontja rögzíti az Ajánlattevők által vállalható – de nem kötelezően megvalósítandó – fejlesztési területeket. Ajánlatkérő a bírálati szempontok között az egyes időintervallumokon belül meghatározott fejlesztésre vállalt értéket kívánja értékelni. Ajánlattevő az ajánlatában ennek megfelelően vállalhat a meghatározott fejlesztések közül egyet, többet, vagy mindegyiket. Ajánlattevő, amennyiben ezirányú vállalást tesz, akkor az ajánlatában köteles kirészletezni, hogy az által megajánlott fejlesztésre szánt összegből melyik területet kívánja fejleszteni és milyen nagyságrendben (Szakmai üzemeltetési, fejlesztési és ütemezési program). Azon Ajánlattevő aki nem kíván ilyen irányú vállalást tenni, annak a bírálati szempontokon belül a nulla értéket kell az adott részszempontnál szerepeltetnie, azonban ez nem mentesíti Ajánlattevőt a kötelezően megvalósítandó fejlesztések kapcsán az előzőekben írt „Szakmai üzemeltetési, fejlesztési és ütemezési program” ajánlat részeként történő becsatolása alól. 20.) Ajánlatkérő az ajánlattételt ajánlati biztosíték adásához köti, melynek mértéke 10.000.000,- Ft, azaz tízmillió forint. Ajánlattevő az ajánlati biztosítékot a Kbt. 59.§ (2) bekezdésében foglalt módon bocsáthatja, az ajánlattételi határidő lejártáig Ajánlatkérő rendelkezésére. Ajánlati biztosíték befizethető az ajánlatkérő OTP Bank Rt-nél vezetett 11736006-15360001 sz. banszámlájára. Az ajánlatban, a rendelkezésre bocsátás módjától függően a befizetéséről szóló banki bizonylattal,Ajánlatkérő nevére kiállított bankgaranciával, vagy kezesi kötvénnyel igazolni kell az ajánlati biztosíték megfizetését, enélkül az ajánlat érvénytelen (Ajánlati biztosíték rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információkat az ajánlati dokumentáció tartalmazza.) 21.) Érvénytelen Ajánlattevő ajánlata, ha cégkivonatában nem szerepel a feladat-ellátásnak megfelelő TEÁOR szám, tekintettel arra, hogy a működési engedély kiadásának előbbi előírás feltétele. Közös ajánlattétel esetén – tekintve, hogy Ajánlatkérő közös gazdasági társaság létrehozását írta elő – Ajánlattevők kötelesen az ajánlatukban nyilatkozni, hogy a létrehozandó gazdasági társaság fő tevékenységeként a megfelelő TEÁOR számot veszik fel. A nyilatkozatot valamennyi közös Ajánlattevő köteles aláírni. 22.) Az ajánlattétellel kapcsolatosan felmerülő költségek Ajánlattevőt terhelik. 23.) Az ajánlatok összeállításánál az ajánlati felhívásban és az ajánlatkérő által összeállított dokumentációban, továbbá – az ezekben nem szabályozottak vonatkozásában – a 2003. évi CXXIX. törvényben foglaltak szerint kell eljárni. 24.) Ajánlatkérő Ajánlattevők részére szerződés-tervezet becsatolását írja elő azzal, hogy a részletes szerződéses feltételeket Ajánlatkérő a dokumentációban határozza meg. 25.) Ajánlatkérő az ajánlat részeként, jelen felhívás II.1.5) pontjában meghatározottakra tekintettel „Szakmai üzemeltetési, fejlesztési és ütemezési program” becsatolást írja elő.
|