MNVH

 

2021-2027 stratégia

 

2021-2027 projektek

A 2021-2027 IDŐSZAK PROJEKTSZINTŰ ELŐKÉSZÍTÉSE FEJÉR MEGYÉBEN

Foglalkoztatás

Megyei identitás erősítése

Velencei-tó partfal

KÖZADATKERESŐ

Közhírré tétetik

Új, integrált ügyfélszolgálat nyílt - több mint 200 ügyfajtában tudnak segíteni
2014.02.26. 14:59

Székesfehérváron nyílt meg az első okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak, a Piac tér 10. szám alatt, az eredeti kormányablak kibővítésével és átalakításával. Az új, integrált ügyfélszolgálaton több mint 200 ügyfajtában tudnak segítséget nyújtani az ügyfélszolgálati ügyintézők.



Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára és Galambos Dénes kormánymegbízott adta át a kibővített, már okmányirati feladatokat is ellátó kormányablakot Székesfehérváron, a Piac téren.
 
Az új integrált ügyfélszolgálaton a jelenlegi 147 kormányablak ügykörön kívül például személyi okmányokat, forgalmi engedély kiállítását és cseréjét is lehet intézni, így több mint 250 ügyfajtában tudnak segítséget nyújtani az ügyfélszolgálati ügyintézők. Rétvári Bence kiemelte, hogy a kormányablakok kialakításánál elsődleges szempont volt, hogy olyan helyre kerüljenek, ahol sok ember megfordul így a Piac tér kifejezetten kedvező helyszínnek bizonyult.
 
Galambos Dénes Kormánymegbízott arról beszélt, hogy az okmányirodai feladatok ellátása mellett alapvető cél volt az akadálymentesítés és a családbarát környezet kialakítás is. Fejér megyében Martonvásáron és Dunaújvárosban nyílik a következő okmányirodai feladatokat is ellátó kormányablak.
 
 

Keresés

Tájékoztatás

Kincsestáj kerékpárút

 

FELHÍVÁS


 

Foglalkoztat. Paktum

Mór-Bodajk kerékp. út

 

Fejér Megyei Értéktár

Vakbarát verzió

 

Kerékpárút-fejlesztés

klímastratégia

EFOP- Felzárkóztatás

 

Választás 2022

 

www.gajavolgy.hu

"NE DŐLJÖN BE"

Magyar Államkincstár

ÁROP